Merhaba Sayın Misafir! Öncelikle YapiSor.Com 'a hoşgeldiniz. İnşaat sektörünün en büyük bilgi alışveriş platformu olan YapiSor.Com 'dan daha fazla faydalanabilmek için üye olmanızı tavsiye ederiz. Üye olarak sitede daha fazla kaynağa ulaşabilme, sitedeki diğer üyeler ile etkileşimde olabilme ve daha pek çok imkana sahip olacaksınız. İyi günler dileriz.

İNGİLİZCE KURSU

Daha kaliteli soru ve cevaplar için :
1) Yukarı (▲) ve aşağı(▼) okları kullanarak, artı ya da eksi puan verebilirsiniz.
2) Sorunuza en doğru cevabı seçmek için "√" tik butonunu kullanabilirsiniz.
1 beğenilme 0 beğenilmeme
422 kez görüntülendi
27, Aralık, 2014 Kariyer ve İş İlanları kategorisinde murtiko C16 (122 puan) tarafından soruldu

Arkadaşlar bana ingilizce kursu önermenizi isityorum sizlerden,ama gidiceğim kursta şu özelliği arıyorum.Hani gittiğime gerçekte deymeli yani mesela bana bir eğitim veriyorsa yeterliliğimi sınamalı ve o sertifika ile benim gerçekten o düzeyde olduğum kesinleşsin arkadaşlar? yardımcı olur musunuz gidenler tavsiyelere açığım şimdidden çok sağolunsmiley

Bu Soruyu Paylaşmak İster misin :


Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

5 Cevaplar

1 beğenilme 0 beğenilmeme
27, Aralık, 2014 İnşaat Mühendisi C50 (17,543 puan) tarafından cevaplandı
Kurs öneremeyeceğim ama, kurs sonunda 1 ay ingiltere, malta gibi ülkelere götüren kurslar var. o tarz bir kursa git. benim şahsi önerim, kurs yerine maddi imkanın varsa direk yazın dil okuluna git. malta uygun bir ülke bütçe olarak da .
0 beğenilme 0 beğenilmeme
20, Şubat, 2015 Özkan Bacak C16 (119 puan) tarafından cevaplandı
Ankara için Can English'i önerebilirim. Son zamanlarda da duyduğuma göre kurs bitiminde Malta'ya gönderiyorlardı 1 ay için.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
4, Temmuz, 2015 Muhammed Sıddık C16 (141 puan) tarafından cevaplandı
iş sende biter kardeş kurs sonunda yurt dışına gonderiyorlarsa gıt derim Ama dediği gibi sana bağlı olan bı şey bi de biraz zaman ve çaba gerekt irir. özel kurslar zaman bakımından sıkıntılı.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
6, Aralık, 2016 ahmetb123 C14 (9 puan) tarafından cevaplandı
merhabalar, bende senin gibiydim ingilizce seviyemi bilmiyordum, istanbul lisan merkezine gittim ve seviyemi belirlemek için beni sınava aldılar pre-intermediate çıktı 4 kur eğitim aldıktan sonra valla ne yalan söyleyim şakır şakır ingilizce konuşuyordum :D şimdi istanbul lisan merkezi 4 kuru peşin ödediğim için beni 2 haftalığına amerikaya dil eğitimine yollıcak bedavaya. Orda 2 hafta da ingilizceyi sökeceğime inanıyorum hem ayrıca da iş ingilizcesi eğitimi alıcam %50 indirim yapıcaklar 4 kur eğitim aldım diye, artık iş yerinde de toplantılara çok rahat bi şekilde katılıcam diye düşünüyorum. Burası 35 yıllık gerçekten kaliteli bir eğitim kurumu hocalarda yabancı zaten diğer cart english curt english gibi kazıkçı, dolandırıcı eğitim kurumlarına sakın gitmeyin, araştırın ve öyle karar verin.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
7, Aralık, 2016 serkannarin C16 (219 puan) tarafından cevaplandı
ingilizceyi akıcı rusçayı çat pat konuşan bir insan olarak söylüyorum ki

per**** eng**** adlı kursa gittiğimde olayın biraz şişirme olduğunu gördüm. yüksek seviyedeki arkadaşlar isimlerini söylemekten öte bir şey konuşmuyorlardı. olay iş bazında ingilizceyi etkili bir biçimde kullanmaksa bunun kurslarla sağlanabileceğini düşünmüyorum. interpals.net gibi sitelerden pratik edinilebilir hem de o kadar para vermemiş olursunuz.

sertifika işini bilmiyorum herhangi bir yerden alınabilir.



YAPISOR' a Özel İndirimli Fiyatlarıyla Mesleki Eğitim Tavsiyeleri (HAZİRAN AYINDA GEÇERLİDİR, kuponların süresi geçmişse ve indirim uygulanmıyorsa iletişim formundan bize mesaj atabilirsiniz. ):

REVİT - SAP 2000- STA4CAD - TEKLA - ETABS : ONLİNE KURSA KATILMAK İÇİN TIKLA

PROJE OKUMA - HAKEDİŞ, METRAJ - PRİMAVERA İLE PLANLAMA - BÜTÇE VE KEŞİF - A'DAN Z'YE İNŞAAT : ONLİNE KURSA KATILMAK İÇİN TIKLA



İlgili sorular

0 beğenilme 0 beğenilmeme
1 cevap 118 kez görüntülendi
20, Şubat, 2018 Kariyer ve İş İlanları kategorisinde piyon13 C30 (1,092 puan) tarafından soruldu
0 beğenilme 0 beğenilmeme
2 cevap 551 kez görüntülendi
0 beğenilme 0 beğenilmeme
6 cevap 2,133 kez görüntülendi
0 beğenilme 0 beğenilmeme
1 cevap 543 kez görüntülendi
28, Mayıs, 2019 Diğer kategorisinde sengineer C14 (11 puan) tarafından soruldu
2 beğenilme 0 beğenilmeme
4 cevap 515 kez görüntülendi
17, Eylül, 2018 İnşaat Mühendisliği kategorisinde elif celik C14 (5 puan) tarafından soruldu
Yapısor'a Hoşgeldiniz ! Yapısor, mühendisten mimara, akademisyenden öğrenciye sektördeki tüm profesyonellerin sektörel ve mesleki konularda sorularını paylaşıp cevap bulabileceği, bildiklerini paylaşabileceği bir mesleki platformdur.

inşaat kurs inşaat reklam

4,909 soru

8,175 cevap

3,722 yorum

8,521 kullanıcı

Son Sayfalar

Lamine Parkede Oluşan Çizikler Nasıl Yok Edilir ?

Copyright © 2014-2021 Yapisor.com



tiny house fiyatları | tiny house | aluminum sliding windows | ahşap merdiven

elle açılır tente fiyatları
...